Warning: Undefined array key "/profitudas/latogato_vacuum" in /home/csodasoveny.com/public_html/_push_notify/push_vezerlo.php on line 119

látogatók

A látogatókról !

Nekünk honlap tulajdonosoknak milyen a jó látogató !

Jön, nem kérdez, vásárol, távozik !

Félre a tréfával. A céltalanul őgyelgő látogatóval nehéz a dolgunk. A véletlen hozta, a véletlen viszi. Valljuk be, kicsi az esélyünk hogy az a néhány másodperc, ami az oldalunk észlelése és a döntés hogy távozik között, rendelkezésre áll ,maradásra bírjuk "frenetikus" ajánlatunkkal.

Mi ezt a látogatót e-kommunikáció szempontjából ( bocsánat a kifejezésért) értéktelen látogatónak tarjtuk.

Koncentráljunk inkább az értékes látogatókra. Ők keresnek, érdeklődnek, informálódnak, összehasonlítanak, elemeznek, majd döntenek.
A vevővé vállás, az egy folyamat.

Ezt a folyamatot előre meg kell terveznünk. Milyen információt helyezünk el az egyes oldalakon. Hogyan vezetjük végig a látogatót a oldalainkon, és hogyan segítjük ahhoz, hogy a döntési folyamat végén a nekünk kedvező megoldást válassza.

A nagyon jók, általában kitűnően működő kommunikációs modeleket hoznak létre és alakítanak ki lapjaikon.
A profik viszont létrehoznak, majd mérnek és módosítanak.


Mit mérjünk:

Honnan érkező látogatókból kerülnek ki a vevők ?
Milyen útvonalat járnak be a vevők?
Mennyi a látogatók és a vevők aránya?
Milyen kulcsszavakra találnak ránk a látogatók?
Milyen a látogatók aránya és melyik keresőből?
Melyek weblapunk legnézettebb oldalai ?
Milyen előző weboldalakat néztek meg látogatóink ?
Milyen a látogató képernyő felbontása?
Milyen böngészőt használ a látogató?

Mindenképpen használjunk egy olyan számlálót ( web-audit rendszert), amely megmutatja, ezeket a paramétereket.

FIGYELEM: Mérni! Mérni! Mérni!

 


InterStat.hu