Warning: Undefined array key "/profitudas/latogato_vacuum" in /home/csodasoveny.com/public_html/_push_notify/push_vezerlo.php on line 119
Nekünk honlap tulajdonosoknak milyen a jó látogató ! Jön, nem kérdez, vásárol, távozik ! Félre a tréfával. A céltalanul őgyelgő látogatóval nehéz a dolgunk. A véletlen hozta, a véletlen viszi. Valljuk be, kicsi az esélyünk hogy az a néhány másodperc, ami az oldalunk észlelése és a döntés hogy távozik között, rendelkezésre áll ,maradásra bírjuk "frenetikus" ajánlatunkkal. Mi ezt a látogatót e-kommunikáció szempontjából ( bocsánat a kifejezésért) értéktelen látogatónak tarjtuk. Koncentráljunk inkább az értékes látogatókra. Ők keresnek, érdeklődnek, informálódnak, összehasonlítanak, elemeznek, majd döntenek. Ezt a folyamatot előre meg kell terveznünk. Milyen információt helyezünk el az egyes oldalakon. Hogyan vezetjük végig a látogatót a oldalainkon, és hogyan segítjük ahhoz, hogy a döntési folyamat végén a nekünk kedvező megoldást válassza. A nagyon jók, általában kitűnően működő kommunikációs modeleket hoznak létre és alakítanak ki lapjaikon.
Mindenképpen használjunk egy olyan számlálót ( web-audit rendszert), amely megmutatja, ezeket a paramétereket. FIGYELEM: Mérni! Mérni! Mérni!
|