A tanfolyamhoz kapcsolódóan, módja van bárkinek bevételre is szert tennie.
Könnyen kitalálható, hogy a lap szerkesztőinek abból származik bevétele, ha munkaadók úgy látják, hogy érdemes hirdetniük, állásajánlatokat tenniük közzé a hírlevélben.
A tartós hirdetői megelégedettség három tényezőtől függ:
Hány értékesítőhöz jut el a havi hírlevél?
Ebből hányan fognak érdeklődni?
Hány minőségi szakembert tudnak ezen a csatornán keresztűl akvirálni?
Ennek tükrében számítható egy hatékonysági mutató: az egy értékesítőre eső toborzási költség csatornánként.
A jó vezetői döntés az, ha a leghatékonyabb toborzást választja. Természetesen ez lehet költséghatékonysági mutató, vagy egyéb fő/időtáv alapú is, kinek- kinek izlése szerint.
A tanfolyami tagok bevételszerző lehetőségeit, ennek tükrében alakítottuk ki.
A hírdetési célpiacunk: azok a munkaadók akik értékesítőket toboroznak, termékeik, szolgáltatásaik értékesítéséhez.